بسیج دانش آموزی شهرستان کمیجان

( کمیجان بیست )
در این وبلاگ در نظر داریم برنامه ها و خبرهای مربوط به بسیج دانش آموزی شهرستان کمیجان را منتشر نمائیم.

مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان کمیجان ضمن دیدار با مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان کمیجان انتصاب ایشان را تبریک گفتند.
در این دیدار که امینی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان مرکزی ، مخلص آبادی فرمانده ناحیه بسیج کمیجان ، احمدلو مسئول بسیج فرهنگیان و زارع مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان کمیجان حضور داشتند ضمن تبریک انتصاب آقای کمال آبادی بعنوان مدیر جدید آموزش و پرورش آمادگی خود را جهت همکاری در اجرای برنامه های آموزش و پرورش و سپاه اعلام کردند.
آقای کمال آبادی نیز ضمن ابراز خرسندی از اینکه در این شهرستان مشغول خدمت شده است گفت : اجرای طرح های بسیج دانش آموزی در مدارس یکی از الزامات آموزش و پرورش بوده و امیدوارم بتوانیم بهتر از قبل این برنامه را در مدارس شهرستان انجام دهیم.
ایشان طرح آیه های تمدن را یکی از طرح های بسیار موفق بسیج دانش آموزی عنوان کرد و افزود: با طرح صالحین هم آشنایی کامل داشته و تمام تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر این طرح در مدارس بکار خواهم بست.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۹
یه بسیجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی